Сайти можна класифікувати за доступністю сервісів, фізичним розташуванням і призначенням.
За доступністю сервісів їх поділяють на:
• Відкриті – усі сервіси повністю доступні для будь-яких відвідувачів і користувачів;
• Напіввідкриті – для доступу потрібно зареєструватися (зазвичай безкоштовно);
• Закриті – повністю закриті службові сайти організацій (наприклад, корпоративні сайти), особисті сайти приватних осіб. Такі сайти доступні для вузького кола людей. Доступ нових людей можливий через запрошення.
За фізичним розташуванням
Якщо сайт доступний користувачам з Інтернету, він вважається зовнішнім, натомість сайт, доступ до якого можуть здійснювати лише користувачі локальної мережі, є внутрішнім. Прикладами внутрішнього сайту можуть бути корпоративний сайт підприємства або сайт приватної особи в локальній мережі провайдера.
За призначенням сайти поділяють на:
• Бізнес-сайти – сайти, що містять інформацію про компанії та їхні послуги, здійснюють функцію електронної торгівлі;
• Інформаційні сайти – призначені для інформування відвідувачів, поширення новин, тематичні сайти, енциклопедії, словники тощо;
• Сайти соціальних мереж – інтерактивні багатокористувацькі веб-сайти, які наповнюються самими учасниками мережі. Сайт являє собою автоматизоване соціальне середовище, що дозволяє спілкуватися групі користувачів, об’єднаних спільним інтересом;
• Веб-портали – універсальні сайти, через які можна вийти на інші ресурси Інтернету;
• Сайти сервісів – сайти служб, які існують у мережі Інтернет, зокрема, сайти пошукових служб (Google, Bing ), поштові сайти, веб-форуми, он-лайнові сховища даних (Skydrive), сайти служб онлайнового документообігу (Google Docs), зберігання та обробки фотографій ( Picnik, ImageShack, Panoramio, Photobucket), зберігання відео (You Tube).
Можна навести приклади веб-сторінок :
Немає коментарів:
Дописати коментар